Lastbil körde in i viadukt i Lycksele – inga personskador

En lastbil körde in i en viadukt på Vilhelminavägen i Lycksele centrum den 26 juni. Inga personskador rapporterades och föraren fick ordningsböter.
Polisen rapporterar
Under eftermiddagen den 26 juni inkom en anmälan om en trafikolycka på Vilhelminavägen i Lycksele centrum. En lastbil hade kört in i en viadukt.
Inga personskador rapporterades i samband med olyckan. Polisen var snabbt på plats och utfärdade ordningsböter till föraren av lastbilen.
Den här artikeln har producerats med stöd av automatiserade system och externa datakällor. Vårt mål är alltid att rapportera korrekt, sakligt och relevant. Trots noggranna kontroller kan fel förekomma.


