LyckseleNytt

Lastbil körde in i viadukt i Lycksele – inga personskador

En svensk polisbil av märket Volvo står parkerad utomhus, delvis vänd mot betraktaren. Bilen är vit med blå och gula rutor och texten POLIS på sidan och motorhuven. I bakgrunden syns gröna träd och en stolpe.
Illustrationsbild: JOHAN BJURER - Mostphotos

En lastbil körde in i en viadukt på Vilhelminavägen i Lycksele centrum den 26 juni. Inga personskador rapporterades och föraren fick ordningsböter.

Annons

Polisen rapporterar

Under eftermiddagen den 26 juni inkom en anmälan om en trafikolycka på Vilhelminavägen i Lycksele centrum. En lastbil hade kört in i en viadukt.

Inga personskador rapporterades i samband med olyckan. Polisen var snabbt på plats och utfärdade ordningsböter till föraren av lastbilen.

Annons

Den här artikeln har producerats med stöd av automatiserade system och externa datakällor. Vårt mål är alltid att rapportera korrekt, sakligt och relevant. Trots noggranna kontroller kan fel förekomma.

Fler artiklar i Blåljus